Żyjemy w czasach cyfryzacji – z tym nie możemy polemizować. Wielu właścicieli firm doskonale zdaje sobie z tego sprawę i większość dostępnych pieniędzy poświęca na promocję swojej marki w internecie. Często zdarza się jednak, że wraz z inwestowaniem w kampanie online, przedsiębiorcy zapominają o tym, że tradycyjna reklama w dalszym ciągu może w bardzo dużym stopniu oddziaływać na odbiorcę i zachęcić go do skorzystania z usług firmy. Co istotne – można to osiągnąć niskim kosztem.
Dlaczego warto zainwestować w ulotki reklamowe?
Z czym dzisiaj kojarzą się ulotki? Możemy się założyć, że wielu osobom w pierwszej kolejności do głowy przychodzą schematyczne, wielokolorowe świstki papieru nachalnie wpychane do rąk przechodniom, które po kilku chwilach lądują w najbliższym koszu na śmieci. Warto jednak zwrócić uwagę na to, że gdy na ulicy zostanie nam wręczona ulotka, zawsze odruchowo spoglądamy na nią i w ciągu kilku sekund oceniamy, czy prezentowana na niej oferta może nas zainteresować.
Kluczowe jest wyjście poza schemat i zaprojektowanie oraz wykonanie ulotki, która będzie wyróżniała się na tle innych i która swoją estetyką przykuje uwagę odbiorcy. Jednocześnie warto dbać również o to, by papierowa reklama była zgodna z identyfikacją wizualną firmy, tak, by już na pierwszy rzut oka można było skojarzyć ulotkę z Twoją marką.
Ulotki można dołączać również do paczek, przesyłek i zakupionych towarów – wówczas mamy szansę na zainteresowanie klienta innymi usługami i produktami z naszej oferty. Z ulotkami informacyjnymi często możemy spotkać się także w obiektach firmowych, budynkach usługowych, w szkołach czy na uczelniach. Ich zadanie zawsze jest jednak takie samo – muszą przykuć wzrok odbiorcy i skłonić go do zapoznania się z ofertą.
Nasze ulotki – gwarancja najwyższej jakości
Dbamy o to, by projektowane i wykonywane przez nas ulotki były atrakcyjne zarówno pod kątem estetyki i przejrzystości, jak również jakości. Przywiązujemy dużą wagę do tego, by te gadżety reklamowe zawsze były czytelne i dostosowane do nowoczesnych standardów. W zależności od tego, czy wykonujemy warianty jednostronne czy składane, pozwalamy sobie na mniej lub więcej urozmaiceń graficznych i literniczych.
Oferujemy ulotki w stosunkowo niskich cenach. W zależności od potrzeb i oczekiwań zleceniodawcy drukujemy je wykorzystując metodę offsetową (do dużych nakładów) lub cyfrową (spersonalizowane do niewielkich nakładów). Nasi klienci mają do wyboru ulotki w różnych formatach, mogą również wybierać spośród wielu uszlachetnień, takich jak lakier, foliowanie czy złocenie.