Coraz częściej słyszymy o tym, że internet na tyle zrewolucjonizował branżę marketingową, że obecnie to reklama online jest dźwignią promocji firmy. Jest w tym oczywiście wiele prawdy, ale w niektórych sytuacjach tradycyjne, fizyczne, materiały promocyjne są jednak niezastąpione.

Idealnym przykładem reklamy tradycyjnej, która nadal odgrywa ważną rolę w promocji wszelkiego rodzaju – zarówno dużych, jak i małych – przedsiębiorstw, jest broszura. Wiele pracujących w branży marketingowej osób przyzna, że to właśnie ona jest podstawą promocji firmy i pierwszym krokiem do zapoznania się z jej historią, działalnością i ofertą przez potencjalnego klienta.

Dlaczego warto zainwestować w broszury?

W jakich okolicznościach mogą się przydać broszury? Na pewno podczas branżowych targów, targów pracy, konferencji czy dużych imprez, podczas których uczestnicy szukają informacji o będących tam firmach. Duża ilość uczestniczących w takich wydarzeniach przedsiębiorców sprawia, że dla wielu osób łatwiejszym rozwiązaniem jest zabranie broszury do domu i zapoznanie się z ofertą firmy w domowym zaciszu.

Broszury można zostawiać również w salonach usługowych, na uczelniach czy w szkołach – jednym słowem wszędzie tam, gdzie możemy znaleźć przyszłych pracowników lub klientów naszej firmy. Przydają się oczywiście również podczas indywidualnych spotkań z potencjalnymi kontrahentami.

Broszury reklamowe – klucz do sukcesu

Mogą one zdziałać cuda – wiemy co mówimy. Żeby jednak faktycznie miały one moc pozytywnego oddziaływania na odbiorcę, muszą być wykonane nie tylko starannie, ale i atrakcyjnie. Poza tym, powinna udzielać tych informacji, których najbardziej oczekują Twoi klienci.

Nasz zespół doskonale wie, jak tworzyć broszury, które przykują uwagę i zainteresują zapoznające się z nimi osoby. Tworzone przez nas materiały reklamowe mają najczęściej kilka stron, tak, by nie sprawiały wrażenia niedokończonej oraz – z drugiej strony – by nie zniechęcały zbyt dużą objętością. Oczywiście, w uzasadnionych przypadkach lub na wyraźne życzenie klientów dopuszczamy odstępstwa od przyjętych norm.

Do druku używamy wyłącznie wysokiej jakości papieru. Ponadto dbamy o atrakcyjność graficzną materiałów – umieszczamy w nich zdjęcia, grafiki oraz infografiki, które sprawiają, że broszura staje się ciekawsza. Oprawę graficzną zawsze dopasowujemy do specyfiki branży i charakteru firmy zleceniodawcy.

Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia zawsze konsultujemy je z klientem. Nie tylko pozyskujemy od niego materiały zdjęciowe, graficzne oraz informacje o firmie, ale również zachęcamy do zorientowania się, jakich informacji o przedsiębiorstwie najczęściej poszukują potencjalni klienci i kontrahenci.