Czy w dzisiejszych czasach wyklejanie witryn może jeszcze być skutecznym sposobem promocji marki? Z każdej strony otaczają nas billboardy, neony, plakaty i bannery. Wszystkie te reklamy składają się na kalejdoskop barw, świateł i sloganów, z którego czasem trudno nam jest wyłapać konkretny przekaz. Ryzyko, że oklejona witryna sklepu, lokalu czy punktu usługowego nie najlepiej wkomponuje się w ten krajobraz, może być spore. Jeśli chcemy, by witryna przykuwała uwagę przechodniów i zachęcała ich do skorzystania z usług, warto zwrócić się o pomoc do profesjonalnej agencji reklamowej.
Jeśli nasza konkurencja „ozdobiła” swoje witryny grafiką, firmowym logo czy sloganem, nie możemy pozostać w tyle. Kluczem do sukcesu jest zrobienie czegoś lepiej niż nasi rywale.
W czym może pomóc agencja reklamowa?
Niektórym osobom zaprojektowanie grafiki na witrynę może wydawać się mało skomplikowane, warto jednak mieć na uwadze to, że profesjonalni graficy z pewnością zwrócą uwagę na szczegóły, które, być może, umkną uwadze osób nie doświadczonych w projektowaniu.
Warto przede wszystkim postarać się, by ozdoba witryny była spójna z ogólnym wizerunkiem firmy. Dobrym rozwiązaniem jest zatem skierowanie się o pomoc do agencji, która pracowała nad identyfikacją wizualną marki – dzięki temu będziemy mieli pewność, że nasza firma zachowa spójność i swój charakterystyczny, indywidualny styl, niezależnie od tego, czy chodzi o stronę www, profil na Facebooku czy reklamę zewnętrzną. Identyfikacja wizualna buduje wizerunek przedsiębiorstwa jako godnego zaufania i profesjonalnego.
Pomoc profesjonalistów – droga do sukcesu
Podejmując decyzję o oklejeniu witryny pamiętajmy również o tym, że w agencji reklamowej nad każdym projektem pracuje kilkuosobowy zespół. Powierzenie zlecenia profesjonalistom da nam pewność, że projekt będzie atrakcyjny wizualnie i dobrze wkomponowany w otoczenie oraz że ewentualny, znajdujący się na nim slogan lub hasło, będą chwytliwe.
Fachowcy pracujący w agencjach reklamowych mogą również pomóc w dobraniu odpowiedniego materiału. Do oklejania witryn używa się obecnie różnych folii, takich jak One Way Vision, folia ploterowa, mrożona, do podświetleń czy lustro weneckie. Zawsze warto skonsultować z profesjonalistą, które rozwiązanie będzie jego zdaniem najlepsze.
Ostateczna decyzja zawsze należy jednak do nas. I tutaj też agencje reklamowe wyciągają do nas pomocną dłoń – zazwyczaj przed montażem reklamy, klienci mogą zapoznać się z jej dokładną wizualizacją.