Czym jest grafika reklamowa?

Grafika reklamowa jest projektowaniem ilustracji i obrazów do tak zwanych grafik użytkowych. Grafika użytkowa to z kolei dziedzina grafiki służąca celom użytkowym. Obejmuje między innymi: plakat, ilustracje, magazyny, gazety, mapy, etykiety, banderole, metki, bilety, banknoty, legitymacje, znaczki pocztowe, papiery wartościowe, druki okolicznościowe, liternictwo, zaproszenia na ślub oraz inne uroczystości.

Komu potrzebna jest grafika reklamowa?

Tak naprawdę każdemu, zarówno małemu jak i dużemu przedsiębiorcy, a nawet osobie prywatnej. Każda firma, aby dobrze funkcjonować i zdobywać nowych klientów potrzebuje skutecznej reklamy. Grafikę reklamową łatwo można opublikować na naszej stronie, mediach społecznych, a także wydrukować w niemalże dowolnej formie i na różnego rodzaju materiałach. Nawet jeśli nie posiadamy własnej działalności zdarzają się okazje kiedy przyda nam się własna grafika użytkowa.
Może to być ślub, chrzciny lub inne wydarzenie na, które chcielibyśmy zaprosić za pomocą chociażby spersonalizowanych zaproszeń. Może chcielibyśmy pozdrowić bliskich za pomocą własnych kartek pocztowych lub też złożyć życzenia naszym klientom? Ogranicza nas tylko wyobraźnia.

Jak to jest zrobione?

Dobra grafika reklamowa powinna łączyć w sobie walory artystyczne, estetyczne, a jednocześnie nieść jasny przekaz. Liczy się skuteczność, ale nie chcemy też stworzyć „potworka”.
Dobra grafika reklamowa powinna przyciągać wzrok, zwracać na siebie uwagę, ale należy unikać przesady. Projekt powinien być prosty i czytelny. Potencjalny klient poświęca ułamek sekundy, aby zapoznać się z reklamą. Przy tworzeniu grafiki reklamowej na początku musimy ustalić do czego zostanie wykorzystana. Za tym idzie dobór kolorów, który jest niezwykle ważny. Innymi kolorami posłużymy się reklamując ubranka lub zabawki dziecięce, a jeszcze innymi projektując dla branży motoryzacyjnej. Kolor powinien być odpowiednio dostosowany do profilu firmy. Musimy też wziąć pod uwagę medium, w którym dana grafika będzie wykorzystana. Dobry projektant wie, że publikując chociażby na Facebooku treść, którą chcemy umieścić nie może przekroczyć magicznych 20%. W przeciwnym wypadku grafika może być źle wyświetlana, albo nawet blokowana i nie będzie miała odpowiedniego zasięgu. Musimy także pamiętać, że odpowiednim rozmiarem grafiki poziomej przeznaczonej na Facebooka jest 1200×628 px.
Tyle teorii…
Na szczęście masz nas. Pracownia Reklamy Runa pamięta o szczegółach, zasadach, a dla Ciebie uruchomimy nasze całe pokłady kreatywności.

Pracownia Reklamy Runa- z nami zrobisz to najlepiej

Jeśli chcesz, aby Twoja grafika reklamowa spełniła określone przez Ciebie funkcje, była skuteczna, a jednocześnie wykonana ze smakiem i w dobrym stylu…
Przyjdź do nas, a na pewno się nie zawiedziesz.
Do każdego projektu podchodzimy indywidualnie, ciągle śledzimy nowe trendy. Wykorzystujemy potencjał płynący z naszej młodości, a jednocześnie doświadczenia w branży.
Jeśli chcesz się przekonać co potrafią graficy Pracowni Reklamy Runa, śmiało zadzwoń do nas, napisz lub odwiedź nas w naszym biurze na ul. Wólczańskiej 147a w Łodzi.